kanał 01 odpowiada za dawkę podczas pracy silnika.
Jeżeli się mylę, to mnie poprawcie :P
A jaki masz przebieg?
Każdemu życzę tyle samo powrotów do domu co i wyjazdów.
Na pokładzie: Johny II ASC + Sirio ml-145
Pozdrawiam i Szerokości!
Octavia I, 1.6 (102PS) 2010r → Mazda 6, 2.0 (143PS) 2004r→Audi A4 B6, 1.8T (2xxPS) 2004r→ ... ? http://www.mazdaspeed.pl/modele/wspo...002-2007-gggy/
Tego nie wiedzą nawet najstarsi górale mam jakieś papierki, auto z 98 roku, w 2007r miało 203tys, w 2009 przyjechało do Polski,, a w 2011 kupiłem z przebiegiem 198tys, więc sądzę, że ma ponad 300tys,
jak zmiana dawki nie pomoże zawiozę pompę do magików w Sandomierzu niech zrobią w niej porządek
Nie wiem, jak w skodzie, ale w Oplu w dieslach podobno jest 2-gi licznik w silniku :idea:
W sensie, przebiegu z zegarów nic nie daje, bo i tak w sterowniku podobno zostaje. Muszę ogarnąć ten temat
To zanim przyjechało do PL to miało pewno ze 250-260tyś
około 300tyś pewnie ma to już może być i czas na pompę
Każdemu życzę tyle samo powrotów do domu co i wyjazdów.
Na pokładzie: Johny II ASC + Sirio ml-145
Pozdrawiam i Szerokości!
Octavia I, 1.6 (102PS) 2010r → Mazda 6, 2.0 (143PS) 2004r→Audi A4 B6, 1.8T (2xxPS) 2004r→ ... ? http://www.mazdaspeed.pl/modele/wspo...002-2007-gggy/
Jak nie pali na ciepłym to też czujnik położenia wała może być walnięty. A takie pierdoły jak kable od świeczek sprawdzałeś. Raz miałem przypadek co prawda w Foce, na zimnym odpalał na dotyk, jak się rozgrzał to przewody od świec wilgotniały i na ciepłym nie startował.
Mam zamiar wyciągnąć i sprawdzić rozrusznik. Dam radę go wyjąc bez kanału?/ Co oprócz wymiany tulejek i sprawdzenia szczotek trzeba jeszcze sprawdzić??
Komentarz